Tuttar överallt

Vinkvällen var trevlig och det blev en snabb utgång, jag och emma var väl krogen en halvtimme kanske :P Kvällens tema var nog boobs, haha.

Idag har jag inte fått någonting alls gjort i stort sett, tog mig ner på stan för lite spraytan och ett försök att hitta lite saker jag behöver till Italien, men icke. Sen drog jag och Emma hem till Linda som bjöd på sallad och cheesecake. Och sen dess har jag typ suttit och stirrat in i väggen, mår illa som fan av någon konstig anledning, har gjort det hela veckan till och från, kanske har ätit något olämpligt :/

Ikväll blir det ta de lugnt och kika på film med L, och försöka hitta allting vi behöver ha med oss i helgen och slänge ner i en väska, sen är det bara sooova som gäller så man håller sig pigg när vi kommer ner Milano :)

Nej om man skulle göra ett ryck och laga mat kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: