Prinsessan på ärten (varning för interna skämt)

Veranda-hänget var trevligt, hamburgarna goda och hamstern var glupsk, så det tackar vi för! Tyvärr så fick Jakob för sig att ta dubbelost (!?) när han skulle ta mat andra gången och efter det blev stämningen aldrig densamma igen ;) HAHAHA.. Nej men det var mycket gott, och jag och Emma kom iväg och tränade tillslut. Eftersom dom tydligen har ställt in vårt älskade hush-hush-pass på obestämd tid så fick det bli gym istället - mycket seriöst träningspass . . NOOOT :P Fick för mig att jag skulle springa fort vilket ledde till att jag fick dricka mycket vatten för att inte tuppa av, vilket i sin tur ledde till att jag mådde mycket illa och inte kunde göra resten av övningarna typ, hmm, taktik-byte?

Har även lyckats få tag på en instruktions-tid nu på gymmet, tog ju bara 2 månader :P Nu gäller det bara att jag ska komma ihåg att gå på den också. Måndag klockan 18.00 inte 19.00!

Några roliga bilder på söta Alicia från i lördags, hahah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: