Måndag, once again

Dagens lektion och gruppmöte blev inställt och istället blev det en skön sovmorgon för mig, niiice. Eller ja egentligen så tjänade jag ingen sovmorgon eftersm jag iallafall måste gå upp tidigt i morgon istället och ha gruppmöte. Menmen.

Har iallafall storhandlat idag, vilket tog över 2 timmar (!), sprang runt som en yr höna, tappade bort vagnen, fick avstämning osv.. By the way - varför får man bara avstämningen när man handlat över 5 kassar mat som man måste plocka upp igen, och alltid när man handlar själv? Whats up with that liksom.. ?

Jag och L hoppade träningen idag och hade istället en lugn hemmakväll och bakade scones och kikade tv, riktigt skööönt. Nu ska jag övertala min kropp om att den är trött..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: