Ett stycke arbetshelg

I'm back.
Helgen har mest bestått av jobb och massa mys med L. Mycket behövligt, eller ja.. inte jobbandet men myset ;)


Så skönt att ha hjärtat hemma igen



Prövade Ben&Jerrys mangosorbet igår till söndagsfilmen men blev inte särskilt imponerad måste jag säga..


Idag så hade jag varken skola eller jobb på schemat så jag tänkte att jag skulle ta itu med veckans att-göra lista, men av någon konstig anledning så somnade jag inte förrän 5 i morse och sov sen halva dagen :/
Hann iallafall med att hämta ut sommarschemat från jobbet, ringa runt till alla läkare i Västmanland (utan att få tag i en enda som verkade vettig) och lite solhäng på Emmas altan.
Resten av kvällen har spenderats på gymmet, först på schemat stod gym-instruktion, sen skulle jag och Emma pröva ett nytt aerobicspass men det var sög så vi gick ut efter halva passet och lyfte lite mer skrot istället.

Nej sova lite kanske, så man orkar upp till skolan. I morgon är det nämligen dags för koncernledningsmöte 2, vi får väl se hur det går..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: