Dom nya övningarna börjar kännas...

Träningsvärk träningsvärk, TRÄNINGSVÄRK och jag misstänker att det inte kommer bli bättre i morgon.. Är iallafall klarskolad, klartränad och klarsolad för dagen. Har precis sattit upp tvättid och slängt i mig lite mat. Nu väntas ett bad i hopp om att mina muskler ska mjukas upp lite.

Idag börjar min kropp känna nikotinbrist, vilket gör att alla runtomkring en verkar dumma i huvudet.. Som tur är har jag inte sagt något dumt (än) men tankebanorna idag har varit minst sagt mordiska.

BTW är så grymt irriterad på hur Friskis har gjort om sin gymlokal på Björnövägen, maskinerna står huller om buller och ska man stretcha så får man göra det på en matta mitt i smeten, där dom dessutom har tagit bort tavlan med stretchövningar så att dorisar som jag inte vet vad fan man ska göra längre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: