Där orden inte längre räcker till.. Där finns du.


Ååh, saknar min plutt nu.. En varm och mysig famn att gosa upp sig i.
Man tar verkligen förgivet att ha någon här jämt som man kan prata med och reflektera allting. Dove verkligen dig Fjant <3 Kom hem nu!

Förövrigt så har det varit en ganska bra dag, huvudvärken har börjat släppa lite, så jag hoppas verkligen att den försvinner tills i morgon. Då är jag ju inne på 3:e detox-dagen och däromkring ska det vända lite tydligen så man blir piggare igen.
Efter skolan så gick jag och linda ner på stan en snabbis, fick med mig välbehövliga anisktsprodukter hem och ett par lack-leggins :) Å Limpan hittade ett duschdraperi, haha. Nu har jag precis ätit och ska plugga lite innan det blir ett långt varmt bad innan nya säsongen med Greys sätter igång :D:D

Maten idag:
09.30 Varmt citronvatten + linfröshot
10.00 Fruktsallad med havrekli
11.30 Sallad med oliver
14.30 Avokado + lite osaltade nötter/mandlar
17.00 Varm bulgursallad
19.00 Apelsinjuice

Tänkte även ta mig en kopp grönt te till Greys :)

Eftersom man inte får träna medans man kör detox så har jag kört promenader istället, drygt 1 timme igår, och fram och tillbaka till tåget idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: