Woulden't it be nice if we could wake up..

..In the morning when the day is new 
And after having spent the day together
Hold each other close the whole night through

Ooooh, lyssnar på lite hederlig The beach boys, blev så inspirerad efter
filmen som vi nyss kollade på :)

Redovisningen gick rätt så bra, fick iaf fram mer än tio ord och ingen
kastade tomater på mig, så halleluja!
Efter skolan så drog jag och limpan ner på stan för att terrorisera mimer
och berätta att vi ska separera, och för att köpa lite bläckpatroner. Gick
ju fiin, förutom att mimer hade stängt och jag fick fel patroner :/
Men men allt kan ju inte gå som man vill jämt.
Sen blev det hem, städa lite, laga lite mat och så dropade tjejerna in en
efter en, slutade med en hyrfilm och massa mys. Vi kollade på The
boat that rocked
, riktigt bra film faktiskt (för att vara en komedi)

Riktigt nice film, rekommenderas om man ska sova själv och inte vågar kolla på thriller ;)

 

Dagens matmeny:

07.00 Linfröshot

07.20 Fruktsallad med havrekli

12.30 Matlåda (ugnsgratinerade rödbetor från igår)

17.00 Avokadosallad med <dam-ta-ra-dam> räkor (!) - var så jäkla gott att få äta något med smak på ;)

21.00 Fruktsallad & färskpressad apelsinjuice

00.10 Nu blir det lite grönt te innan läggdags tror jag..

PS. Har faktiskt fuskat idag också och rökt 2 ciggaretter, fy på mig.

 

Nä, man kanske skulle gå och lägga sig, tänkte hinna upp i morgon så jag hinner dammsuga innan jobbet och så kom jag precis på att jag måste hämta tentaboken hos Limpan innan också så jag kan läsa kapitel 4 & 5 tills på måndag, weeiiii...

 

Kom hem nu dumstrut! Saknar dig vääääldigt mycket nu, fan den här veckan känns som en evighet..

 

xx

Johoe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: