What if god was one of us?


Tjolahopp!
Nu ligger jag här i joursängen igen, arbetsdagen har faktiskt gått relativt snabbt måste jag säga, det trodde jag inte den skulle göra eftersom man går runt i ett gråstadie och känner sig typ konstant deppig tack vare vårt svenska gråa slask väder :/ MEN som tur va hade jag som vanligt fel :)

Tokdäckade igår efter alla drog hem efter filmkvällen, riktigt skönt med en hel natts sömn, kände mig riktigt uppvilad när jag vaknade. Sen blev det lite mysfrukost med tidningen i ena handen och teet i andra :) Hann även plocka upp tentaboken hos linda och hjälpa henne att hitta sitt soprum innan det var dags att infinna sig på jobbet. Väl här så har det blivit bullbak inför morgondagen (kanelbullens dag) och filmkväll + alla vanliga sysslor.
Och nu har jag legat i joursängen och kollat på rom-com:en Hemma bäst. Kanske inte det smartaste när man redan saknar karljävlen så mycket så man håller på att spricker redan.. Men i morgon kommer mitt hjärta hem igen, weeeeeiiiiii :D:D:D

Ska hem och fixa och dona lite efter jobbet så han får komma hem till ett någorlunda städat hem bara :P Måste försöka hinna läsa klart mina tenta kapitel också.. och åka till återbruket.. och bada och laga mat.. och skriva ut fotona.. hmm blev en del iaf, typiskt mig. Nej, en sak i taget har ju mamma sagt.

Nu ska jag iaf koncentrerar mig på att försöka sova lite så man är pigg och effktiv i morgon :)

xx
Johannnnnnnnnna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: