Vart är mitt fredagsmyyyyys?

(Varning för bittert innehåll)
Alla går runt och sjunger " -nu är det slut på veckan, det är dags för fredags-myyyys.."
Kul. Jävligt kul tycker jag. Särskilt om man jobbar som vanligt.

Har gjort klart INL 1 iaf och lämnat in, så nu behöver jag inte infinna mig i Eskilstuna förrän nästa torsdag då det är tenta! Det här betyder dock inte att jag slipper skolan, satt i 5 timmar igår och pluggade tidd på MDH i Vässan istället..hrmf..

Idag tänker jag faktiskt skippa pluggandet, har massa saker att göra nu på förmiddagen sen blir det jobba till 21. Kanske tar med mig boken till jobbet och försöker hinna läsa lite dock ;) (nooooooooooooooot)

Dagens to-do:
- Sälja iväg min säng
- Plocka ihop och sortera allt som ska till återbruket
- Åka till återbruket
- Samla ihop och åka iväg med pant
- Hitta tvättställning så jag kan smygtvätta på jobbet ;)
- Vattna blommor & dammsuga av
- Åka till Hälla och kolla efter Julklapp till mamma
- Jobba
etc..

Nej kanske borde släng i mig lite lunch innan så jag får tillbaka mina super-man krafter :O Och orkar bära ner allt till bilen :)


Outfit.
Kan äntligen använda min kamera igen! Fick ett objektiv av L i present här om dagen :) Underbaring!

xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: