Mysfredag och jobblördag :)

Tjillevippen!
Sitter på jobbet och filosoferar lite.. Har precis bakat pepparkakor och nu tar vi det lite lugnt :)

Igår vart det en jättemysig fredag som började meed julmarknad på Ängsö, det inhandlades honung, glögg, korvar, ostar, saffransskorpor och gubbröror, haha. Sen gick vi runt i slottet och kikade på massa hantverk innan vi avslutade med en fika.
Efter Ängsö så blev det en sväng för bi erikslund för mig, sara och L's mamma medans karlarna handlade mat. Och efter maten så körde vi lite glöggmys tills alla typ slocknade framför tv:n :P
En riktigt mysig fredag måste jag säga!

Nu är det bara 12 ½ timme kvar tills jag slutar, och sen får jag åka hem och ha adventsfrukost :D
Älskar verkligen julen och allt mys den för med sig, (även om det inte finns nå snö än) Man får helt enkelt blunda och låtsas som att regnet är snöflinogr när det träffar en i ansiktet, eller vad säger du Carro ;)


Och så här kan man se ut när man inte orkar bry sig ;)

Just ja, köandet gav faktiskt lite reward i torsdags. Hittade julklappar både till andra och mig själv, haha.


Julklapp till mig själv, äntligen införskaffat mig att ordentligt stativ :D Nu fattas det bara ett fastfemti objektiv, en självutlösare, en blixt och några reflexskärmar..

xx
Johoe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: