Chai chai chai - hooked hooked hooked !

Tjolahoop!

Gårdagen bjöd på massa tvätt, ett core-pass och sen film/youtubekväll hos Emma & Jacke, var väl hemma runt 01.30 och stupade ner i säng som de pensionärer vi är :P

Lördag idag då :) Har varit en lugn dag, jag och L drog ner på stan en sväng och käkade lunch och små-shoppade lite, nu håller vi på att göra oss iordning inför kvällen. Blir inflyttning/födelsdagsfest hos Jocke och Hanna, mysigt mysigt (Y)



Todays.

L's todays


Dages mini-shopping bestod av: nagellack, lite skolmaterial och chaipulver.
Har blivit helt galen i Chailatte, dricker flera koppar om dagen och hittils har jag ju kört på grönt chai-te och uppvärmd barista mjölk, men det har liksom riktigt gett mig det resultat jag sökt.. Men idag sprang jag in på Espressohouse och köpte deras chai-pulver och jag säger bara OH HALLELUJA! Vart perfekt smak på det hela :) 4 av 5 toast liksom! Så är ni sugna på riktigt god chai-latte utan att behöva betala 50:-/kopp är ni välkomna hit (jag tar bar 35) ;)



Nej kanske borde försöka styra upp det här jäkla trollhåret, så man slipper se ut som man vore nyknullad hela tiden :/


xx
Johoe

Postat av: emz

haha jag saaaaaaa ju det! bästa pulvret ever!

2009-11-08 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: