Vad är det för magiskt med muffins?

Har precis kommit hem från Therese, körde lite kvällsmys där med tjejerna :) 
Sannela hade med sig massa fika från jobbet, vi drack kaffe, kollade lite på tv och fönstershoppade skor på internet (sannelas uttryck), haha. 
Blev faktiskt inge YATZY ikväll dock, believe it or not! Vi var nog för fascinerade av höga mammor och irreterande norrlänningar.


Har iaf fått lite packat nu, ska försöka undvika att göra samma misstag som alltid (man kanske inte använder 20 par skor under 1 vecka?)
Har rätt mkt att göra i morgon innan jag beger mig mot gurkstaden igen så jag skrev ner allt på en lista nyss för undvika att jag glömmer. Jag säger bara usch.. Någon som känner för att bya liv över dagen? Kan byta tillbaka där runt 7 igen ;)

Nej man ska inte klaga, i morgonkväll får jag ju skeda upp min sötnos igen (; Nästan så man saknar att ligga i den där förbannade säng-cracken efter några dagar här hemma i min egen säng.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: