She was spending money like it was going out of fashion .

Skulle ha följt med ut igår för att fira Åsa på kvällen, men det slutade med att L fick gå själv på krogen och äta våfflor medans jag och AD hade myskväll med hemmabakade mini-pizzor och film :)

Today började med en välbehövd sovmorgon och sen jättegod frukost innan jag begav mig ner på stan för att möta Emma :) Vi körde en shoppingrunda fram till klockan 15.00 då hon skulle iväg och jobba, den lilla förken åker ju till Thailandet i morgon, så det var trevligt att få umgås lite innan hon drar. Speciellt eftersom vi inte kommer kunna umgås efter det att hon kommit hem heller, förran hon slutat vara brun ;)


Resultatet av min shoppingrunda:



En vit "skrynklig" oversize t-hirt, en beige chino-kjol och rosa rouge som jag tror blir snygg nu till våren :)





En svart, kort skinnjacka :)





2 par chinos (svarta & gråa)



Åkte sen förbi affärn och handlade lite innan jag åkte hem till pojkarna (levve & AD) som stod och målade actionfigurer på väggen i vardagsrummet. Eftersom jag inte är den mest graciösa och tursammaste tjejen i världen så kom vi fram till att det var nog bättre om jag inte hjälpte till, så jag fick ägna mig åt matlagning och bakning istället.

En galen muffinstant :)

 
Resultet av männens kladdande på väggen


Nu ska vi inväga den nya atmosfären (som för övrigt blev riktigt nice) med lite nybakade toblerone/tiger-muffins och film :)

xx
Johooooe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: