Hos L .

Äntligen kommit till Vässan igen iaf, nu är all tvätt hos sin rätte ägare igen och min resveskä ligger och fläker sig på golvet :P Måste kanske tänka över vad de är jag lagt ner egentligen ..

L's brorsa kom nyss över och lånade mig deras parkeringstillstång. Han bad då också mig om en liten tjänst.. Jag ska boka biljetter till U2-konserten i morgonbitti när de öppnar bokningen. Självklart vill man vara snäll så jag ställde upp. Dock vet jag inte om jag är i rätt tillstånd kl 09.00 på morgonen för att boka biljetter, kommer slutar med att stackarn sitter på en Björn Skifs reunion i Eskilstuna eller något :D NEj då, jag har som vanligt en plan: Jag ställer klockan på 07.00 och börjar hinka kaffe, då lär man ju vara tillräckligt pigg tills det är dags :D

Pratade med Levves mamma nyssom förhållningsregler angående min kära karl :)
- Se till så han inte dricker ur kranen
- Smörja in honom flera gånger om dagen
- Inte låta honom köpa nå vapen för att undvika arrester på flygplanet (:
- Låta AD tatuera in våra nummer på honom så folk vet vad dom ska göra när han springer bort

Om jag skulle misslyckas med detta av någon anledning och lyckas tappa bort honom (eller någon form av olycka skulle inträffa) så kan man väl alltid köpa med sig en lite egyptpojke hem istället?


Byta in mot kortare version?


Nej nu ska jag borsta tänderna sen springa och leka hela havet stormar i sängen :D

xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: