Hepatit hit och hepatit dit, inte fan hade jag väl tänkt hångla upp ett vattensystem ?

En sen tisdagskväll (igår) sitter två personer och har en trevlig stund med varandra framför programmet de 60 sexigaste läkarna när den ena personen helt plötsligt får för sig att rasera den andre personens värld.

Mamma berättade för mig igår att jag måste vaccinera mig ändå! Jag åker ju ner med L till Sharm El Sheikh på söndag för att bada, sola och må allmänt bra en vecka. Dock så vet jag inte om en veckas lycka överväger fasan, skräcken och ångesten jag måste gå igenom för det här med vaccinationen. Jag är EXTREMT sprut-rädd.. Dessutom så spänner jag mig alltid så mkt så att det faktiskt gör fysiskt ont att ta sprutan sen :O
Som det verkade fram tills igår så behövde man inga vaccinationer för att åka till Egypten men ack så fel man kan ha. Och här sitter jag nu med en läkartid till 14.15 och känner hur ångesten kryper sig på . . Buhu :(

Tur att mormor och morfar kommer på besök innan så jag får lite annat att tänka på. Nu ska jag ta mig upp ur sängen och laga någon form av grönsakslax i ugn :)

PS. Självklart tycker jag de är värt några timmars smärta för att få åka iväg och ha en hel vecka själv med L. Om någon missuppfattade den övre texten ;)

Kommer in sen och skriver några rader om hur synd det är om mig förmodligen.
Tänkte ringa och berätta hur ont det gjorde för L så fort jag är klar hos läkarn, han har inte tid förran 45 minuter senare :P Moahahaha! Av någon anledning tror jag dock inte att han ser det här på samma liv-eller-död-nivå som jag gör, och kanske inte springer runt och kallsvettas 1½ timme innan :P

xx
Johoe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: