@ work .

Tjenare :) Sitter på jobbet nu och dagens 3:e kopp kaffe..
Gårdagen var mkt trevlig, Emma kom och tämtade mig sen blev det systemet och Hälla. Vi införskaffade oss ingredienserna till Amaretto sour, aahhh så gott! Rätt farligt att dricka om man ska ta det lugnt dock, dom slinker ju ner rätt fort ;)
Sen begav vi oss vidare mot Jacke där vi började med en kall öl i inväntan på resten av människorna. Levve, Sara, Jocke, Linda, Therese & jacke damp in efter ett tag och vi hade en mkt trevlig kväll tillsammans med vattenpipa och samtal :)
Vid 23 så drog de flesta ner mot sjökrogen för att möta upp alla andra och festa vidare, medans jag, karln, emma & jacke begav oss ner mot B&B men vände och gick till BC istället ;) Lite fyllekäk, sen en taxi hem. Alldeles lagom kväll när man ska upp och jobba dagen efter! Tack allihopa <3
____

Notis! Linda och Therese skulle komma hem till oss på natten och sova, men vi verkar ha tappat bort dom + min hemma-nyckel, om någon har sett dessa filurer så ring mig på 073-7012873 ;)




Letar efter en mysig lite större, färgglad klocka. Vill ha en lite mer transparent dock, har ju tappat bort min älskade
svarta :(
Använder L's nu, och den är ju "lite" stor för mig ;)

xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: