Tillbaka från framtiden .

Tänkte att jag skiter i att försöka uppdatera allt som hänt under mitt "blogg-uppbehåll", det är nog ändå rätt lönlöst då jag har minne som en guldfisk ;)  Låt oss bara säga att jag har haft viktigare saker för mig än att sitta framför datorn . . . NOOT ;) Jag har bara varit lat.. men ändå, det första lät bättre lr hur?

Ligger på jobbet och filosferar lite, har en sån här rolig vaken-natt (sovande jour men lyckas inte somna). Ibland känns det nästan som jag skulle kunna betala någon för att ligga här och sova så kan jag åka hem några timmar och komma tillbaka i morgonbitti, men jag menar vad vore då poängen med att jobba? Hmm.. Ja inte alltid så lätt hörrni.
Nej men ska nog inte klaga så mkt, idag har jag fått betalt för att baka och sova liksom :/ Rätt så fint om man tänker på det :P Och man ska ju faktiskt försöka se saker ur de positiva perspektivet :)

Positiv, jaa. Ja just det, de var det man skulle vara... Kan ha hänt att jag glömt bort att vara det det de senaste dagarna :/ Känt mig helt off liksom, tror min kropp saknar solen lite, man vänjer sig rätt fort vid det fina vädret och sen när det försvinner så är det inte bara himmelen som blir grå. Typiiiiskt. Nej nya tag för fan! 

I morgon blir det tandläkarn direkt efter jobbet, sen hämta Jennifer för lite quality-time :)


Slänger upp en bild som sammanfattar vad jag gjort under mitt
"blogg--uppbehåll" rätt bra ;)

xx
Johanna Johoe Högberg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: