Sick .

Borde inte jag redan ha haft min beskärda del av sjuklighet det här året?
Apperently not . . Var iväg ner på stan på förmiddagen och uträttade lite ärenden, var helt slut efter det och har istort sett bara sovit sen dess :( Proppar esbiritox och honungsvatten.. Och nu är L iväg och köper ny febertermometer.
Mamma ringde nyss och konstaterade att jag hade svininfluensan, hon är rolig hon. Fast å andra sidan, skulle de förvåna någon om jag faktiskt hade det? Inte mig iaf.. Men jag säger bara BRING IT, misstänker att torsdagens "ingrepp" kommer få den här sjukan att kännas som en fjärt i rymden :/



Nu tror jag att jag har klagat klart för den här gången. Ska gå och hämta mig lite glass och lägga mig i sängen, eftersom jag börjar jobba i morgon klockan 10 ;) Happpytiiiiime.


xx
Me


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: