For you I set my house on fire .

Sista natten på jobbet den här veckan, sen är man långledig ändå tills på måndag YEEEY!
Vaknade i  morse och halsen kändes mycket bättre, trodde nästan att jag höll på att bli frisk igen ändå tills jag reste på mig och det bokstavligen rann ur näsan på mig, jaja hellre snuva än ont i halsen iaf (man får se det positiva).

Har varit en soft dag på jobbet med rätt mycket att göra, vilket jag faktistk tycker är ganska skönt. Tiden går liksom fortare då.
I morgon blir de hem till L och duscha och packa i ordning lite efter jag gått av jouren, och sen vidare hem. Ska bli skönt att få träffa mamma, känner att jag behöver lite moderliga råd, lite hjälp med att få lite perspektiv över saker och ting. Sen blir det förhoppnigsvis kaffe med Enköpingsfolk, det var länge sen.. Kanske lite YATZY också, who knows liksom, haha.



Förresten!
Recension av Pucko-glassen:
Jag ger den 4 av 5 glassar. Chokladen utanpå var to-die-for, och även själva glassen var mycket gräddig och god. Smakade dock inte särskilt mycket pucko tyckte jag :/ Men men, hursomhelst var den mycket god och värd att rekommendera, iaf om du gillar choklad! (Y)

xx
Jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: