Uppskjuten julstämning .

Blev ingen julgran igår förresten tack vare mina damp-hormoner.. L fick åka iväg själv och byta däck på min bil medans jag sorterade tvätt och tjurade i några timmar.
När mina nerver började lugna ner sig igen och jag ersatt all vätska som jag förlorat så var det dags för söndagsmys. Den här helgen blev det jag och grabbarna som spelade bingolotto och drack massa glögg innan jag tok-däckade i soffan vid 21 (!)
Men men, humöret har varit bättre idag efter mer än 14 timmars sömn och julgrans-huggandet får vi helt enkelt ta en annan dag.
Var för tjurskallig för att erkänna att jag var hungrig igår så det här är resultatet av gårdagens mat :P

xx
Johanna

Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Heej!! :D

Hur är det med dig? ^^,

Tusen massa många kramar! =D

2009-12-17 @ 14:43:17
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: