Näst sista gången .

Som jag ligger här i joursängen på jobbet. Har sista passet på lördag.. 

Jag har sprungit runt som en dåre idag nere på stan innan jobbet för att hitta julklappar åt mina kusiner, några förslag, 2 grabbar på `typ 10 och 11 år?
Jag som tyckte att jag hade varit så duktig som var klar med all julklappshandling tidigt i år kom på i förrgår (!) att jag har ju fan kusiner också.. Damn in
Hittade självklart inget idag när jag stressade runt, så det blir att åka ner i morgon igen direkt efter jobbet.. *puh*
Sen blir det skynda sig hem och duscha för att hinna till mina mellansyskon innan det är dags för uppesittarkväll.. Full rulle.. Måste även hinna göra klart alla jul-arrangemang till de vuxna i släkten.. hmm, kloning?

Äh, på med superman-dräkten så fixar vi nog det här ^^


Denna skönhet stod på min önskelista som jag gav till tomten i år :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: