Miljonbingo och fantastiska kurvor!

Gårdagen bestod mest mest av förberedelser inför idag. Jag var uppe redn vid typ 8 (!!) Duktigt gjort av mig tycker jag (även om det var för att jag hade läkartid vid 9). Hos farbror doktorn sög dom ut hälften av mitt blod, klistrade fast massa kalla EKG-lappar över hela kroppen och knackade med diverse verktyg på mig.. Men allt såg normalt ut utifrån de testerna som gjordes igår så nu är det bara vänta på blodprovs-svaren och remiss att kolla långkapaciteten. Men förhoppningsvis så är det bara kylan som stökar till min andning.

Enough about tråkigheter. Resten av dagen bestod iaf av ärenden som sagt ända fram till kvällskvisten då soffan fylldes av våra kära vänner som kom över för att stryka nummer och förhoppningsvis bli miljonärer hela högen. Men vi blev lurade (!) Hela programmet var någon sorts gala och det var bara 1 spel på hela kvällen :O vafan. Så större delen av tiden spenderades med att kolla på vackra kvinnor eftersom 3:an visade Victoria Secret Fashionshow.
VS är faktiskt den enda mode-showen som jag tycker är kul att kolla på, för dom kvinnorna har iallafall lite kurvor och ser ut att faktiskt få äta mat lite då och då. Det är grymt vackra kvinnor måste jag säga och till skillnad från dom skeletten som brukar gå runt på scenen så har dom här kvinnorna verkligen utstrålning. Dom ler och vinkar och ser ut att verkligen tycka om de dom gör. You go girls!

Dom filmade lite "behind the scenes" och man får se hur dom här tjejerna verkligen sliter häcken av sig för att hålla sig i form. Och vad ska man säga, de verkar ju löna sig ;)
Nej nu kallar tvättstugan.
xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: