Måndag - och jag är helt ledig :)

Gårdagen bjöd på dop, och sen en hel del kaffe och kakor hos mormor. Var hemma igen runt 18 och däckade i soffan, sov sen till 23.30 typ ?? Mindre talangfullt måste jag säga.. Men jag lyckades faktiskt somna om efter några timmar igen (Y)

Idag kom mamma & moster m. familj till storstan och hälsade på. Vi inhandlade nya dator till både henne och mig (finally) och sen blev det ännu mera fika.. Måste säga att det fikas en hel del just nu känner jag. Kommer inte ens kunna se åt en kaka snart.. 
När dom åkte hem så åkte jag ner på stan och mötte upp Linda och Emma för att kolla mellandags-rean men det var inte så mycket som föll mig i smaken ovanligt nog. Óch just nu ligger jag i soffan och knappar på på min nya elskling medans alla andra är och åker pulka på Björnön, haha.


En halv dagens tillsammans med dagens inköp


Varför får man alltid med 4000 beskrivningar på 14 språk när man bara behöver 1 (om ens det)


Alicia och pappa Jonas busade loss i våran soffa :)


xx
Johoe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: