17 december 2009

Dagens

Första dagen på vårat "jul-lov", snön har äntligen kommit och gett oss ett ett vitare Sverige, nu ska det bara ligga kvar över jul också hoppashoppashoppas
Jag har självklart lyckats blivit sjuk såhär lagom till den väl behövda ledigheten; ont när jag sväljer, halsmandlar stora som tennisbollar och konstant migrän, men men what to do. Förhoppningsvis är det bara halsfluss så då går det väl över om ett par dagar. Bara jag är frisk till jul & nyår så är jag nöjd.
Helgen består mest av massa julbestyr (om jag känner mig piggare):
Fre: Jobba och hitta den perfekta granen
Lör: Baka julgodis hos mormor och sen födelsedagsfest om vi hinner
Sön: Julpyssel och "julbord" hos Jemmy och sen filmkväll
Nej nu ska jag fixa lite mer honung/citron-vatten och trycka i mig ett paket vicks.
xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: