Vad kommer dom med härnäst? Svärdslukning är bra mot förkylning?

Måste ju skriva om vad min mamma tvingade mig att göra igår kväll :P Kom hem igår runt 23, smyger försiktigt in i badrummet och borstar tänderna, byter om till pyjamas och smyger försiktigt bort mot mitt rum för att hoppa ner i säng och slappna av lite när mamma plötsligt kommer infarandes i mitt rum och säger att jag måste följa med.

........

En kvart senare kommer jag tillbaka till mitt rum och ser ut som en kassler typ. Hon har då tvingat mig att ligga på hennes nya spikmatta! Helt ärligt, en spikmatta? Det här ska då hjälpa mot typ allt.. Man ska bli pigg, man ska bli avslappnad, du blir mindre stressad och mer effektiv, det frigör endorfiner, hjälper rygg och led-värk. Ja det här är tydligen det mirakel vi alla har väntat på, som kommer ändra våra liv totalt! Och allt vi behöver göra är att ligga på 6000 spikar i 80 minuter i olika ställningar ^^

    


Låter ju jättebra, men å andra sidan så låter allt jättebra när man köper det.. Dom skulle kunna tutta i oss att om vi bankade oss själva med en hammare på foten en halvtimme om dan, så skulle vi slippa huvudvärk och vi skulle göra det utan att blinka :P Men men, ska inte vara så cynisk. Det här kanske fungerar skitbra, who knows. Täkte att morsan får pröva i några veckor och se om hon märker någon skillnad innan jag utsätter mig själv för all den där onödiga smärtan ;)

xx
Kasslern .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: